O pronájmu

 

Chcete-li ušetřit prostor, čas a v neposlední řadě finance, nabízíme Vám naše služby.

 

Expreskufr Vám nabízí službu která je určená všem, kteří chtějí cestovat s kvalitními cestovními kufry a přitom chtějí ušetřit a mít vždy kufr vyhovující aktuálním potřebám pro komfortní cestování. Ať se jedná o prodloužený víkend nebo odpočinkovou dovolenou. Můžete si tak půjčit kufr a mít při každém cestování jiné cestovní kufry, které Vám budou přesně vyhovovat pro určitý druh cesty. V neposlední řadě, také ušetří doma prostor potřebný k uložení kufrů a finance, které v podstatě uložíte do skříně místo do banky, nebo byste je mohli utratit třeba za lepší dovolenou.

 

Rozhodli jste si vybrat u cestovní kanceláře třeba last minute a potřebujete také rychle kufr, jsme tu pro Vás!

 

Jak objednat u nás pronájem

 

Seznamte se s obsahem nájemní smlouvy včetně jejich podmínek, odkazy najdete níže a v horním menu spolu s ostatními dokumenty, které je nutné odsouhlasit před odesláním objednávky. Pokud souhlasíte nebrání nic k vytvoření objednávky a potvrzení této elektronické smluvní dohody mezi námi.

Smlouva o najmů věci movité 

Podminky ochrany osobních údajů

Obchodní podmínky

 

Vyberte si s naší nabídky vhodné zavazadlo k pronájmu a zvolte požadovanou dobu pronájmu uvedenou u zavazadla. Na výběr máte 1-5 dnů, 1-8 dnů, 1-15 dnů nebo cestujete-li déle máte k dispozici 1-30 dnů. Pokud potřebujete ještě delší čas i to je možné domluvit.

Máte-li vybráno vložte do košíku. V případě, že již další zavazadlo nebo doplněk k pronájmu nepotřebujete přejděte do košíku (naleznete jej vpravo nahoře). Zde si zkontrolujete požadovaná zavazadla a můžete si zvolit zda využijete naší doplňkovou službu Kufr bez rizik (více zde). Pokračováním přejdete na volbu dopravy, data začátku pronájmu a platby.

 

Možnosti dopravy:

icoBoxdosobne
OSOBNÍ vyzvednutí a vrácení
- sklad Chrášťany - bez poplatku 0,- Kč
Zavazadla je možné si osobně po domluveném termínu vyzvednout a pak vrátit ve skladu v Chrášťanech. "Praha západ"

icoBOXdobNAŠÍ DOPRAVOU - po Praze dovezeme a poté zpět vyzvedneme - za poplatek 499,- Kč
Objednané zavazadla Vám v předem domluveném termínu dovezeme a po skončení nájmu zase vyzvedneme zpět.

Bude-li to časově a technicky možné je tímto způsobem možné doručení ještě v den objednávky. Vždy je nutné nás předem kontaktovat.

icoBoxppl
DORUČENÍ
na adresu a zpětné vyzvednutí přepravcem PPL u Vás - za poplatek 199,- Kč
Zavazadla Vám budou odeslána v balíku přepravcem PPL na zadanou adresu v objednávce a zpět je přepravce u Vás opět vyzvedne nebo je možné je podat v PPL ParcelShopu. O způsobu vrácení se vždy předem domluvíme. 

icoBoxpplP
DORUČENÍ do výdejního místa a zpětné podání v PPL ParcelShop - za poplatek 179,- Kč
Zavazadla Vám budou odeslána v balíku přepravcem PPL do zvoleného výdejní místa v objednávce a zpět je vrátíte podáním v tomto výdejním místě ParcelShop.
 

 

Volba začátku pronájmu:

Po kliknutí na kolonku "Vyberte datum" se Vám otevře kalendář, kde zvolíte datum začátku pronájmu. Objednané zavazadla k pronájmu Vám doručíme minimálně den před tímto datumem.

 

Způsob platby:

icoBOXhotove
Platba v hotovosti

Zaplatíte v hotovosti při osobním vyzvednutí nebo při doručení naší dopravou.

icoBOXfak
Předem bankovním převodem
Jakmile potvrdíme pronájem vyzveme Vás k uhrazení a zašleme potřebné informace k bankovnímu převodu.

 

Dále pokračujete k vyplnění osobních a smluvních údajů nutných pro uzavření nájemní smlouvy včetně data narození nájemce. Při vyzvednutí nebo doručení je tento datum kontrolován. Bude tedy při převzetí nutné se prokázat Vaším průkazem totožnosti. Bez tohoto není možné smluvní vztah uzavřít a předat zavazadla do pronájmu.

Po vyplnění je nutné potvrdit zaškrtnutím příslušného políčka dokumenty potřebné ke zpracování objednávky a smlouvu s jejími podmínkami, které jste si přečetli již na začátku dle tohoto návodu. Nakonec zbývá jen vše zkontrolovat a pokud se vším souhlasíte odeslat objednávku.

Poté Vaší objednávku zkontrolujeme a pokud nic nebrání k potvrzení a odsouhlasení smlouvy z naší strany, zašleme Vám potvrzující email a informace ohledně platby.

 

V případě volby osobního vyzvednutí Vás budeme před termínem pronájmu kontaktovat pro domluvení termínu vyzvednutí ve skladu.

Náš výdejní sklad se nachází na adrese Jana Nepomuckého 92. 252 19 Chrášťany - Praha západ.

mapa_sklad

 

V případě volby naší dopravy Vás budeme před termínem pronájmu kontaktovat pro dohodnutí termínu doručení. 

expresVybrané zavazadla Vám dovezeme naší dopravou v předem dohodnutém termínu na požadovanou adresu „např. nejlépe domů“. Spolu zkontrolujeme stav objednávky a stvrdíme předávací protokol k pronájmu a to vždy minimálně den před požadovaným pronájmem. Pronajaté kufry odvezeme zpět a to minimálně den po skončení doby pronájmu. Platíte tedy jen dny, které jste si přáli využít k pronájmu.

 

V případě volby  DORUČENÍ na adresu prostřednictvím přepravce PPL Vám zavazadla odešleme v balíku na požadovanou adresu v objednávce. Jedná se o klasické doručení balíku přepravcem a čas doručení se odvíjí od možností přepravce ve Vašem regionu. Balík odesíláme s předstihem, aby přepravce stihl doručení do začátku pronájmu včas.

Před začátkem pronájmu se také dohodneme na dnu vyzvednutí zavazadel zpět přepravcem na Vaší adrese. Čas vyzvednutí se odvíjí od možností přepravce a je obdobný jako ten doručovací. Zavazadla je nutné zabalit zpět do původní krabice, uložit je a zalepit balík tak, aby při přepravě nemohlo dojít k poškození a rozlepení krabice. Balík si řidič v den objednání vyzvednutí vyzvedne a označí balík. Není potřeba balík před odesláním nějak označovat.

 

V případě volby DORUČENÍ do výdejního místa prostřednictvím přepravce PPL Vám zavazadla odešleme v balíku do zvoleného výdejního místa v objednávce. Balík odesíláme s předstihem, aby přepravce stihl doručení do začátku pronájmu včas.

Po skončení pronájmu ve sjednaném termínu dle smlouvy tj. den po skončení pronájmu balík odešlete zpět prostřednictvím podání/odevzdáním do výdejní místa ve kterém si balík převezmou po sdělení hesla pro zpětné zaslání. Heslo Vám ještě před pronájmem odešleme emailem. Zavazadla je tedy nutné před podáním do výdejního místa zabalit zpět do původní krabice, uložit je a zalepit balík tak, aby při přepravě nemohlo dojít k poškození a rozlepení krabice. Balík si po převzetí ve výdejním místě obsluha označí sama, není potřeba tedy balík před odesláním nějak označovat.

 Odeslání a vrácení pomocí výdejních boxů není možné, jelikož se balík díky rozměrům zavazadel do boxu nevejde! Zvolte vždy výdejní místo s obsluhou.

 

 

maskot-cisteni

Všechny zavazadla jsou samozřejmě po vrácení z pronájmu vyčištěna.






 

 

 

Zpět do obchodu